Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Każdy influencer i nie tylko: nawet zwykły użytkownik mediów społecznościowych, wie że liczba lajków: polubień i udostępnień oraz komentarzy zwiększa widoczność posta. Jest szczególnie ważne właśnie dla tego pierwszego, ponieważ influencerzy zarabiają dzięki ilości reakcji pod swymi postami. Niekiedy niełatwo jest zdobyć ich wystarczającą ilość. Istnieją jednak metody, aby zwiększyć widoczność swoich materiałów na portalach społecznościowych. Jakie? Sprawdźmy.

Zwiększenie zasięgu posta na Instagramie

Każde media społecznościowe mają inne metody na pozyskanie nowych klientów, czy inaczej obserwatorów. Zacznijmy od Instagrama. Jako jedna z najpopularniejszych obok facebooka stron, instagram ma wielu użytkowników. Jednak jak się okazuje, nie tak łatwo jest zachęcić potencjalnych obserwatorów do zareagowania na nasz post. Potrzebujemy charyzmatycznych opisów, ale nie tylko: główną rolę odgrywają użyte w tekście hasztagi. Tak zwany trik na zwiększenie widoczności polega na sprawdzeniu, jakie tematycznie pasujące do naszego posta hasztagi są modne i wpisanie ich do opisu naszej relacji czy też postów. Warto również udostępniać w relacjach nowo dodane posty. 

Jak poprawić statystyki w mediach społecznościowych na Facebooku 

Tutaj sprawa jest nieco trudniejsza, ale jeśli się postaramy, zdołamy zdobyć szerokie grono osób lubiących i udostępniających naszą działalność i posty. Oczywiście po pierwsze powinniśmy ustawić widoczność postów na publiczną. Po drugie zdolności pisarskie: piękny i inteligentny tekst zostanie chętnie przyjęty przez wymagających odbiorców. Po trzecie kreatywność i estetyczność: dodawane przez nas posty muszą być estetyczne i zachęcać do polubienia czy udostępnienia. Ostatnimi czasy bardzo popularne jest udostępnianie swych postów w różnych grupach. Co prawda może to pomóc nam zdobyć nowych obserwatorów, lecz większość użytkowników irytuje się, gdy ciągle napotyka na facebooku, zwłaszcza na tematycznej grupie, udostępnione filmiki np. sprzedażowe. Zdecydowanie lepiej jest skorzystać z platform oferujących za opłatę możliwość zakupienia lajków, np. lajki.io.

Jeśli zastanawialiśmy się jak poprawić statystyki w social mediach i prowadzić skuteczne działania mające na celu np. zdobycie potencjalnych klientów i zareklamowanie postów lub marki w mediach społecznościowych, już znamy kilka wariantów. Platformy społecznościowe mają bowiem swoistą generację ruchu czyli widoczności zależnej od kilkunastu czynników. Między innymi grupy docelowej, której powinniśmy umożliwiać ujrzenie naszego postu, aby pomóc swojej firmie nawiązać porozumienie z potencjalnymi klientami, co gwarantuje osiągnięcie sukcesu firmy. Jeśli jednak jesteśmy jedynie influencerami, zdołamy być może opracować wspaniałą strategię działań, która pomoże nam zdobyć obserwatorów . Przecież posty dodawane w mediach społecznościowych powinny być widoczne.

Skomentuj lub zostaw opinię


Administracja nie odpowiada za komentarze i opinie dodawane na forum publicznym.