0 Comments

Mam na imię Ania i piszę do Was, bo szukam porady w pewnej sprawie. Ostatnio co chwilę wyskakują mi reklamy “Bitcoin Ery” i szczerze mówiąc, jestem coraz bardziej ciekawa, o co w tym wszystkim chodzi. Wiecie, to brzmi trochę zbyt pięknie, żeby było prawdziwe, ale z drugiej strony – jak nie spróbować, to się nie dowiesz, prawda?

Chciałabym zainwestować jakąś część moich oszczędności. Myślę o kwocie, która nie zaboli mnie, jeśli coś pójdzie nie tak, ale jednocześnie na tyle dużej, żeby cokolwiek z tego było. Powiedzmy, że kilkanaście tysięcy złotych. Nie mam dużego doświadczenia w inwestowaniu. Kiedyś bawiłam się trochę akcjami, ale to było dawno i skończyło się raczej na nauczce niż na zyskach. Dlatego teraz podchodzę do tematu ostrożnie.

Z Bitcoin Erą jest tak, że reklamy obiecują złote góry. Szybkie zyski, pasywny dochód, bez wysiłku. Normalnie bym to zbyła śmiechem, ale widzę, że coraz więcej osób interesuje się kryptowalutami. Mój znajomy ostatnio kupił sobie Bitcoina i twierdzi, że to najlepsza decyzja w jego życiu. Tylko on jest specem od technologii, a ja raczej jestem z tych, co wolą prostsze rozwiązania.

Właśnie dlatego zastanawiam się, czy “Bitcoin Era” to coś dla mnie. Nie mam czasu, żeby siedzieć godzinami przed komputerem i analizować wykresy. Szukam czegoś, co po prostu będzie działać. Czegoś, co pozwoli mi spokojnie spać w nocy, wiedząc, że moje pieniądze pracują. I co ważne, chciałabym, żeby to była inwestycja na dłużej. Nie chodzi mi o szybki strzał i wyjście z rynku. Myślę o perspektywie kilku lat, może nawet pięciu czy dziesięciu. Chciałabym, żeby to była taka baza pod moją finansową przyszłość. Może na wymarzone mieszkanie, albo na studia dla dzieci, jeśli kiedyś je będę miała.