Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

W tygodniu kończącym się w Boże Narodzenie, globalne wyszukiwania terminu "NFT", przewyższyły "kryptowaluty", zgodnie z Google Trends.

Gwałtowny wzrost ruchu w wyszukiwarkach dla NFT stanowi wyraźny znak, że cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie weszły do głównego nurtu świadomości, a transakcje na OpenSea, najpopularniejszej zdecentralizowanej platformie do aukcji i dropów NFT, przekroczyły 10 miliardów dolarów.

Ogromny wzrost popytu na NFT jest widoczny w niemal wszystkich aspektach życia społecznego. Po pierwsze, marki konsumenckie takie jak Nike i Adidas wkraczają w sferę metaversum. Następnie, celebryci tacy jak Snoop Dog, Grimes, Steve Aoki, Mila Kunis i Melania Trump promują swoje własne kolekcje NFT wśród społeczeństwa. Po trzecie, gry NFT, takie jak Axie Infinity i Sorare, umożliwiają graczom zapoznanie się z kryptowalutami i NFT, a także zarabianie realnych pieniędzy.

Co więcej, wpływy z aukcji NFT mogą również trafić do organizacji non-profit lub charytatywnych, takich jak budowa szkoły dla dzieci w Ugandzie. Posiadacze kryptowalut mogą nie tylko nabyć wspaniałe dzieła sztuki, ale w Stanach Zjednoczonych mogą również odliczyć swoje darowizny od zwykłego dochodu, aby zaoszczędzić na podatkach, co w rezultacie jest korzystne dla wszystkich.

Wreszcie, NFT umożliwiają artystom na całym świecie rozpowszechnianie swoich talentów bez konieczności wystawiania ich na fizycznych wystawach.

Skomentuj lub zostaw opinię


Administracja nie odpowiada za komentarze i opinie dodawane na forum publicznym.